Op een onbewoond eiheiheiland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mijke griek - WaarBenJij.nu Op een onbewoond eiheiheiland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mijke griek - WaarBenJij.nu

Op een onbewoond eiheiheiland

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

28 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Zo, daar zitten we dan!
Met onze dikke papkonten op het strand!
Wat een bekijks!
en niet alleen voor de lokale bevolking, maar ook wij hebben heel wat te zien...
Letters...
Heel veel lettertjes

Boeken vol!
Tis hier fijn.
Elke avond eten we gezamenlijk een enorm grote scampi of lekkere BBQspies. Ik wil jullie niet jaloers maken, maar zelfs de groentespiesen hier zijn zaaaalig

Voor de rest worden we helemaal lekgeprikt door de nichtjes van Maja de Bij... bzzzzzzzz niet fijn

maar voor de rest is het lekker.

Morgen gaan we richting bangkok om onze reis naar Chiang Mai te beginnen om vervolgens door te stomen naar Laos!
hou jullie op de hoogte...

had ik al gezegd dat het hier fijn was?
ondanks de brandende zon (zoals jullie wel kunnen zien aan de verbrande rug van zus... zie je de gespjes zitten????)

  • 28 Juli 2007 - 10:40

    Kaatje:

    ooooow lekkerrrr, die gamba's...zo groot! goed zo, lekker eten daar! en vooral ook goed smeren blijkbaar, want verbrande schouders zijn vervelend als je ook nog eens wat in een tas mee wil sjouwen he...
    hier probeert de zomer het te winnen van de storm- en regenboeven maar ze is zwak.... heel zwak.
    stuur je wat zonnestraaltjes op voor ons?
    kus, ka xxx

  • 28 Juli 2007 - 12:45

    Harajuku!:

    Harajuku! Goed van je te lezen!
    Toch wel in de rood-met-witte-stippen-bikini on the beach?? Maak die mannuh gek! RRRRrrr
    Wat n griezelige-gamba, is gewoon bijna een huisdier man!
    Je moet net zo veel tonic en bier drinken totdat t uit je porien komt....tegen de muggen, vinden ze niet lekkerr ...maaar misschien jij ook niet..hihi.
    Zeg ik heb hier mn eigen persoonlijk drama, ik heb nog geen lowlandskaartje!!!! En ik vier mn verjaardag daar! Ennn..het is uitverkocht!!!!!!!
    Babe, laat van je lezen...luv ya, hara

  • 29 Juli 2007 - 08:57

    Joke:

    was fijn jullie even gesproken te hebben gisteren. de rust straalde eraf bij jullie,zo'n beetje als de strandfoto. ziet er allemaal goed uit hoor, heb heel veel zin jullie te volgen, maar eerst nog even elke dag drie eetlepels geduld. alles gaat hier elke dag een beetje beter.
    lekker genieten!
    dikke zoenen.

  • 29 Juli 2007 - 10:15

    Anna:

    Hellow!!
    Ik wist niet eens dat jullie weg gingen! :O
    Gelukkig kunnen we jullie verhalen bij houden! En we houden van foto's.. veeeel fotos!! Oma en ik zijn gister bij joke geweest! En haar van een haring laten smullen!
    Veel plezier meiden!!!

    Kus kus

  • 29 Juli 2007 - 10:38

    Tammie:

    Wat fijn om te lezen hoe goed jullie t hebben...En heeeeerlijk zo'n gamba, maak me gek! Ko Samet is toch dat eiland dat bekend staat om zijn hoveelheid muggen??? Volgens mij zijn wij daar daarom niet naar toe gegaan. Het is dus waar..
    Schrijf snel meer of skype me!

  • 30 Juli 2007 - 07:59

    Yvelief:

    Lieve Mijs, wat een heerlijkheid!! Die heerlijke stranden, die rust, die gamba's jammiieee! Geweldig! Geniet ervan en doe Mirjam ook de groeten!

    In de Ardennen zag ik afgelopen zaterdag een auto staan met het kenteken: "Obi", en net daarna kreeg ik een berichtje van je. Ook al ben je ver weg, je bent toch heel dichtbij! :)

    Joke, ik weet niet of u dit ook leest, maar ik ben blij dat u weer thuis bent en dat ik kan lezen dat het elke dag een beetje beter gaat!Dikke zoen!

    Liefs, xx
    Yvette

  • 30 Juli 2007 - 14:03

    Obi En Susan:

    Hier gaat het ook nog steeds super! Obi zit hele dagen te chillen en eet rustig door.. Kan nog net door het luikje naar buiten ;-)
    Geniet!!
    Groetjes Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

mijke

op naar thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 35139

Voorgaande reizen:

20 Mei 2009 - 04 Juni 2009

Thailand, here we come!

26 April 2009 - 10 Mei 2009

Ein Bokek

01 Januari 2007 - 26 April 2009

mijn andere reizen...

Landen bezocht: