Laos!!!! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van mijke griek - WaarBenJij.nu Laos!!!! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van mijke griek - WaarBenJij.nu

Laos!!!!

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

01 Augustus 2007 | Laos, Vientiane

Lieve mensen,
een rete kort berichtje

we zijn net de grens over gekomen van de Mekong rivier en aangekomen in Laos.

Verhalen komen later, foto's ook, want die zijn leuk!!!!

Nu helemaal kapot van een nachtrit van Bangkok naar Chiang Mai, door met bus naar Chiang Rai, daarna meteen weer door met krakkemikkige bus naar Chiang Khong. Daar met een bootje de grens over gestoken...

Nu doooooodop
lekker naar bedje toe

Morgen beginnen we aan 2 dagen een avontuur op de Mekong rivier, waarover we naar Luang Prabang varen.
Dus even geen bericht, vandaar dit superkorte berichtje, het gaat hier erg goed!

@ Obi en Susan: WAT FIJN!!!!!!!!!!!
@ Mam: succes met je dolfijnengaatje ;) komt vast en zeker snel goed, er zijn al wat monniken voor je aan het prevelen ;)

  • 31 Juli 2007 - 17:59

    Joke:

    Ik ben nu even minder jaloers, als ik deze vermoeiende dingen lees. Maar jullie maken vast weer leuke dingen mee...
    Ik ben erg benieuwd naar de boottocht.
    Hier gaat alles zijn gangetje: heel langzaam vooruit: niets doen en slapen.
    Lieverds, heel veel plezier en dikke zoenen van Pama.

  • 31 Juli 2007 - 22:20

    Sebas:

    Hey Mijk,

    wordt een mooi avontuur die boot!! Hopelijk heb je een goed plekje gevonden.
    Had nog wel verwacht dat je over Pai zou gaan, toch maar geen nieuwe vlinder erbij?

    Heel veel plezier en geniet van Luang Prabang. Als je wil kan je er een croque monsieur bestellen... Grottentocht niet doen. Maar zeker wel naar de watervallen gaan kijken (en zwemmen) en de tempel op de heuvel gaan bezoeken!

    Oh ja als je naar Vang Vieng gaat neem een redelijk luxe busje, volgens mij houd je niet zo van bochten en zelfs ik had last van de rit ;-)

    groetjes en kus,

    sebastiaan

  • 01 Augustus 2007 - 21:10

    Henk:

    Dit is pas een rete kort berichtje; veel plezier daar!! x Henk

  • 02 Augustus 2007 - 06:59

    Yvelief:

    Badmeester zijn ze al bruin? :D

  • 02 Augustus 2007 - 09:34

    Jip:

    he Mijs,

    leuk zon site!!!.Volg je op de voet, scheelt mij een trip naar verweggiestan en heb toch het gevoel dat ik meereis..Enjoy en ik hoor......


  • 02 Augustus 2007 - 18:12

    Ilse:

    Hee lief!

    Heb je het naar je zin?
    Ik heb het super gehad, maar thuis is ook wel weer fijn;

    Geniet ervan; je hebt het hardstikke verdiend!!

    kiss kiss, Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

mijke

op naar thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 35103

Voorgaande reizen:

20 Mei 2009 - 04 Juni 2009

Thailand, here we come!

26 April 2009 - 10 Mei 2009

Ein Bokek

01 Januari 2007 - 26 April 2009

mijn andere reizen...

Landen bezocht: