scheelde niet veel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mijke griek - WaarBenJij.nu scheelde niet veel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mijke griek - WaarBenJij.nu

scheelde niet veel

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

24 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Nou, he, he, daar ben ik dan zeg...

Wat heb ik al veel berichtjes van jullie!!! Echt super leuk, ben ik weer even ietsje dichter bij thuis.

Maar het scheelde niet veel of ik was gewoon thuis gebleven. Wat is het geval?
Nadat ik hoorde wanneer de operatie van mama was, heb ik direct m'n annuleringsverzekering gebeld. Want op m'n ticket stond niet dat ik mocht verschuiven, alleen maar annuleren. Zij zeiden mij dat ik alsnog KLM zelf op de hoogte moest brengen van mijn annulering. Wat bleek? Daar zat een meisje en zij zei dat ik voor 100 euro m'n ticket WEL kon opschuiven. Ik snapte het niet zo goed, maar vond het allang best, dus ik opgeschoven naar de 23e.

Sta ik gisteren bij de balie, zegt een dame daar dat er iets niet klopt en dat ik even naar een andere balie moet gaan...
Ok...
Wat blijkt? Het betreffende meisje had noooit mogen verschuiven, alleen maar annuleren.
Dus ik moest nu maar even upgraden (ongeveer 700 euro, die ik niet heb).
Ik bijna in tranen...
snapte er niets meer van, want nu was m'n annuleringsverzekering ook niet meer geldig, omdat ik opgeschoven en niet had geannuleerd....

Maar wonder boven wonder vond het meisje na een uur 5-en en 6-en dat de fout bij KLM lag en niet bij mij en dus heeft ze me gewoon ingechecked!
Kon d'r wel om d'r hals vliegen!

Nu ben ik dus in het inmiddels vertrouwde Bangkok, in het tentje 'The Wild Orchid', waar Anna en Sebas elkaar hebben ontmoet!
Tis pleuris warm, maar niet naar.
Heb geen oog dicht gedaan op de vlucht hierheen, zal vanavond lekker kunnen pitten ;)

Ondanks het heerlijke weerzien met Thailand mis ik jullie al wel een beetje hoor!!!!!

Tot snel!

ps sebas, zo kort genoeg? ;)
ps lucy, misschien nog een vipassanaatje... moet nog ff kijken, maar wel een goed idee inderdaad ;0

  • 24 Juli 2007 - 11:27

    Anna:

    Haha, had echt geen idee dat het daar The Wild Orchid heette, goede naam!! ;-)
    Ga je je lekker laten masseren vanavond bij die Spa, waar we toen naast biertjes hebben gedronken, je weet wel, bij die bar met terras met hele zware houten meubels? XX!!

  • 24 Juli 2007 - 11:57

    Yvette:

    Yes, je bent er :) Jammer dat je niet veel geslapen hebt vannacht, maar ik denk dat t in de lucht zat want wij lagen ook de hele nacht te draaien. Hahaha wees blij dat het daar heerlijk warm is. (went vanzelf ;) Hier giet het en waait het hard.

    Kussssssss Yvelief

  • 24 Juli 2007 - 12:51

    Sebas:

    Hey Mijke,

    Niet luisteren naar Anna, de beste massage krijg je bij Mama's guesthouse achter Koh San road!

    En voor nu kort genoeg, maar dit houd je niet vol. Straks moet je een week of langer in je verhaal proppen....

    Veel plezier,

    Sebastiaan

  • 24 Juli 2007 - 13:41

    Huib:

    Joke gaat morgen (woensdag) naat huis.

  • 24 Juli 2007 - 15:29

    Kaatje:

    heeej lieffie! jeetje ik zie je al staan op schiphol... zielig! maar goed, iets wat we als meisjes al vroeg hebben meegekregen... een paar traantjes en je krijgt meestal bijna alles voor elkaar he... girl-power! hihi

    blij dat je goed bent aangekomen, geniet ervan meissie!

    dikke zoen van tante karin, ik ga zo mijn nieuwe neefje zien, zo schattig! xx ka

  • 25 Juli 2007 - 09:26

    Tammie:

    Jeetje wat een gedoe, maar wat fijn dat je nu toch weer in Bangkok bent! Heb zo'n zin om direct achter je aan te viegen, zodat we elkaar kunnen meenemen naar onze favoriete tentjes. Lekker met een cocktail weer even echt helemaal bijpraten...
    Lees net dat je moeder vandaag naar huis mag. Heel fijn!

  • 25 Juli 2007 - 09:27

    Tammie:

    was vergeten je een hele dikke knuffelkus mee te geven...bij deze

  • 26 Juli 2007 - 00:54

    Olifantje:

    heb t fijn, mis je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

mijke

op naar thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 35145

Voorgaande reizen:

20 Mei 2009 - 04 Juni 2009

Thailand, here we come!

26 April 2009 - 10 Mei 2009

Ein Bokek

01 Januari 2007 - 26 April 2009

mijn andere reizen...

Landen bezocht: