toch nog gelukt! - Reisverslag uit Ein Bokek, Israel van mijke griek - WaarBenJij.nu toch nog gelukt! - Reisverslag uit Ein Bokek, Israel van mijke griek - WaarBenJij.nu

toch nog gelukt!

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

26 April 2008 | Israel, Ein Bokek

Ik dacht, het gaat niet meer lukken, maar ik heb nu nog 3 minuten internet en dus kan ik snel snel snel typen.

Het gaat hier echt een stuk beter inmiddels!
De plekken vliegen er af en het resultaat is echt te zien.

Luc is hier nu.
We zijn gisteren naar Jeruzalem gegaan en dat was heel erg bijzonder, vooral erg mooi.

Vandaag was het weer bewolkt, dus niet erg veel kunnen kuren, wel braaf op m'n handdoek gelegen hoor.

Wat een lieve berichtjes allemaal weer!
Mis jullie!

Ik ga morgen weer proberen te internetten, maar dan hopelijk met wat meer tijd!!!!

Ik heb nieuwe foto's geplaatst.
bij het vorige berichtje, misschien lukt het me nog ze te verplaatsen naar dit bericht.
we shall see!

KUSSSSSS

mis jullie allemaal heeeeeeel erg erg

  • 26 April 2008 - 23:23

    Cassiefoeboe:

    Héé Mijsie!!!!

    Goed te horen dat er een man bij je is die je wat kan helpen met alle praktische en geetelijke steun.
    En ook leuk de foto's van Jeruzalem te zien.
    Fijn dat je even weg kan, ik zou helemaal gek worden in die stenen massa.
    Dus op Sabbat geen kuur?

    Nou schat, nog even doorbijten je kan het !!!

    Denk veel aan je,
    Cas

  • 27 April 2008 - 01:13

    Tam:

    Fijn weer een teken van leven via de site.
    Ik hoef het niet te zeggen, dus doe het dan maar half, mis en trots op van jou...
    We tellen de dagen. Ik zie je zo graag!
    En fijn dat je plekken goed 'wegtrekken'.
    X voor jou!

  • 27 April 2008 - 08:08

    Mirjam:

    Hee Zussie,

    Fijn dat je het wat minder somber inziet allemaal. En dat je plekken aan het verdwijnen zijn. Vond je Jerusalem indrukwekkend? Ziet er gigantisch druk en groot uit.

    Vandaag reizen wij af naar het noorden voor een 92-jarig verjaardagspatijtje.
    Hier gaat het nog goed. Ben af en toe wat moe, maar dat hoort erbij ;-).

    Tot snel! x Mir

  • 27 April 2008 - 09:17

    Anna:

    Lieve mijs!

    Wat vervelend dat je je zo voelt! ik lees je berichten nu pas. Je moet je niet naast dit gevoel ook nog gaan schuldig voelen tegenover ons, wij begrijpen het wel! Ik ben niet zo goed in woorden, maar leef wel met je mee om het zo maar te zeggen.
    Gelukkig heb je een lieve man die je nu wat kan opvrolijken! Echt super dat hij over is gekomen!!
    En maak je geen zorgen, ik lees altijd selectief oma voor!

    Ik hoop dat de laaste helft wat beter voor je word.

    Echt bijzonder dat je die ring tegen kwam!

    Lieve mijs, dikke kus en weet dat na regen zonneschijn komt!! (figuurlijk dan... :S !!

  • 27 April 2008 - 17:32

    Sien:

    Lieve Mijs,

    Fijn te horen dat t weer beter met je gaat. Lekker er even uit te zijn en niet alleen maar dalmatiërs om je heen.

    Laat je lekker verwennen door je vent en hou vol! Je bent r bijna.

    We denken hier aan je.
    Dikke knuf en heel veel liefs,
    sien

  • 27 April 2008 - 18:20

    José:

    Wat heerlijk nog een berichtje van jou. Had het idee dat het wel weer een tijd zou duren. En Luc is gearriveerd, hoera!Lekker even weg met een dromedaris in de achteruitkijkspiegel of is het een plaatje. Mij kun je altijd voor de gek houden. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n beest door Jeruzalem kuiert.
    Maar goed Mijsje mijn, je bent inmiddels over de helft en wat zal oma trots op je zijn. Alle anderen natuurlijk ook, waaronder tante. Veel liefs en weer veel moed toegewenst van José

  • 28 April 2008 - 06:51

    Yvelief:

    Lieffiiee!!
    Even een kort berichtje van mij.
    Hou van jou! Ik mis je enorm deze drukke dagen.

    Ik zie je snel.
    Ps laat je je vluchtnr even weten?
    xx Yvelief alias Nelletje

  • 30 April 2008 - 13:06

    Bon Bini:

    Lieve Mijs,

    hey prima! Ik ben blij dat het goed met je gaat en dat de plekken van lieverlee Adieu zeggen. Ik wens je, dat ze daarna ook nooit meer terugkomen.

    Mooi dat Luc ook...!

    Ik denk veel aan je en ik verheug me op een weerzien.

    Heel veel liefs en knufkusjes,

    Bon Bini

  • 01 Mei 2008 - 08:59

    Luc:

    Ben weer terug in het koude NL. Heb nog wat sjekkels over...

  • 01 Mei 2008 - 17:36

    Lucy:

    Mooie foto's! Had ik al op Flickr gezien, maar echt fijn. Ben toch zo benieuwd naar je ordinaire bruine huid! Kun je zo de Jordaan in op het balkom zitten of op de Cuyp lopen bleren haha.
    Ik ben zo blij te horen dat al het vieze gedoe helpt!

    Groeten aan je Tamagotchi. Geef je hem op tijd eten en een aai over de bol?

    Dikke liefs, Lucy

  • 05 Mei 2008 - 10:12

    Mata Hari:

    he meissie,
    wat goed te horen dat het beter gaat, goed voor de motivatie,toch? Teer is niet goed voor de motivatie als er niet heul heul snel resultaat te zien is. ben zo benieuwd je te zien. zal zo fijn zijn als die kutjeuk weg kan blijven.
    we (koninklijk meervoud) missen en willen je heel snel weer zien....ben je al bijna terug????
    kusssssss, w

  • 06 Mei 2008 - 10:07

    Kaatje:

    lief!
    jeetje, wanneer kom je nou terug? het duurt zo lang! ik ben blij dat het goed gaat en dat je mannetje ook is langs geweest, dat maakt vast een heeeel groot verschil!

    hier schijnt de zon ook volop dus het is veilig om terug te komen nu, kan je lekker in de palmstraat je mooie bruine kleur en perfecte huidje gaan showen!

    dikke zoen kaatje xxx

  • 06 Mei 2008 - 20:54

    Cassiefoeboe:

    Hey gefeliciteerd met de verkoop!
    Ik heb de mijne ooit verkocht toen ik met Oma en Lucy in het dierenpark was, maar dit slaat alles (-;

    Verder zijn we langzaam echt aan het meeleven want hier wordt het ook alsmaar warmer (in verhouding natuurlijk een lachertje)

    Tot snel, rel del del

    Cas

  • 17 Mei 2008 - 12:34

    Michiel Van Rhijn:

    He Mijke,

    kwam toevallig je site tegen en begreep dat je aan het kuren bent in Israel. Ik weet niet of je al terug bent maar zo niet dan wens ik je er succes. Laat even weten wanneer je weer in Nederland bent. Ben erg benieuwd hoe het met je is.

    groeten

    Michiel van Rhijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Israel, Ein Bokek

mijke

op naar thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 35104

Voorgaande reizen:

20 Mei 2009 - 04 Juni 2009

Thailand, here we come!

26 April 2009 - 10 Mei 2009

Ein Bokek

01 Januari 2007 - 26 April 2009

mijn andere reizen...

Landen bezocht: