ingechecked - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van mijke griek - WaarBenJij.nu ingechecked - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van mijke griek - WaarBenJij.nu

ingechecked

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

22 Juli 2007 | Nederland, Utrecht

zo, inmiddels ben ik electronisch ingechecked en heb ik een prachtige plaats gekregen bij de nooduitgang!
Lekker extra beenruimte en dicht bij de wc (..)
Nu het beter gaat met mama kan ik ook met een geruster hart vertrekken.
Eerst zou ik op 6 juli vliegen, maar de operatie van mama op 10 juli kwam er tussen en ik wilde niet in een ver land zitten bij zo'n belangrijke operatie.
Dus nu vertrek ik morgen, de 23e, om kwart voor negen in de avond.
begin er steeds meer zin in te krijgen, maar moet nog heeeeeel veel doen.
Zoals nu met Patricia naar de parade gaan....
tis wat, tis wat!

op het plaatje zie je waar ik zit, op rij 35, stoel H...

  • 22 Juli 2007 - 20:38

    Tammie:

    liefje, ik ga je volgen! En ik heb je gemaild, dus ik zeg: skypen....
    XOXOXOX

  • 22 Juli 2007 - 22:16

    Lucy:

    Dag stoere vrouw, veel plezier veel goeds en ook nog wat Vipassana tussendoor?

    XL

  • 22 Juli 2007 - 22:32

    Ptries:

    nou wat fijn..hihi..dat we weten waar je zit morgennacht!
    ennnnn we willen altijd..alles weten wat je doet..alles!
    wij doen niets..en wachten op je....ja
    liefs en voorzichtig zijn, kussie

  • 23 Juli 2007 - 09:00

    Yvelief:

    Heeeeeel veel plezier!! Geniet ervan. En uuhmm ik ga je niet missen hoor, want ik ga je op deze site toch stalken :) hahahahaha

    Groetjes aan boedhtje en mon'k! :)
    Liefs, knufkus, denk aan je, xxxx Yvette

  • 23 Juli 2007 - 09:12

    Kaatje:

    het lijkt me een fantastische plek, zo vlak bij de nooduitgang ...geniet er maar van! fijne reis schat! x ka

  • 23 Juli 2007 - 13:57

    Frederik:

    Laat ff je vluchtnummer weten, kunnen we je via flightaware.com volgen. :D

  • 23 Juli 2007 - 19:37

    Sebas:

    Hey Mijk,

    Wat leuk om te horen dat je door Laos en Vietnam gaat reizen. Een heel goed idee; ik ben jaloers!!
    Deze site is ook een goed idee. 2 goede tips: houd het kort en beperk het aantal foto's.... is mij niet gelukt :-)

    Ga je via de slow boot Laos in?

    grtjs,

    Sebas

  • 24 Juli 2007 - 08:21

    Anna:

    Mijs!!!!!
    Heeeeeeeel veel plezier!! Wat is je reisplan? Waar ga je Laos in enzo? Als je lekker wil relaxen, zeker stoppen in Luang Prabang! Ben ervan overtuigd dat je daar verliefd op zult worden, net zoals op Pai, maar dan erger... ;-)
    Geniet ervan, ik ga je volgen.

    kuskus,
    Anna

  • 24 Juli 2007 - 22:16

    Henk Van Bruggen:

    Hey Mijs op reis, ik ga je ook digitaal volgen hoor, heel veel plezier daar!!!
    x Henk

  • 08 Augustus 2007 - 09:46

    Bini:

    Lieve Mijs,

    ook ik ga je volgen en wens je altijd veel plezier, genieting, avontuurtjes, nieuwe vrienden, goede kameraaden en nieuwe inzichten.

    Liefs en knuffel van Bini.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

mijke

op naar thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 35133

Voorgaande reizen:

20 Mei 2009 - 04 Juni 2009

Thailand, here we come!

26 April 2009 - 10 Mei 2009

Ein Bokek

01 Januari 2007 - 26 April 2009

mijn andere reizen...

Landen bezocht: