nog 2 maandjes! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van mijke griek - WaarBenJij.nu nog 2 maandjes! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van mijke griek - WaarBenJij.nu

nog 2 maandjes!

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

11 Mei 2007 | Nederland, Utrecht

Tja, doe ook maar mee aan de waarbenjij.nu gekte...
anders hoor ik er niet bij en dat kan natuurlijk niet ;)

Nog twee maanden wachten en dan stap ik in het vliegtuig, naar Bangkok.
Dit keer zal ik thailand een beetje overslaan en vrijwel direct doorreizen naar Laos.
Vorig jaar zei m'n reismaatje Anne nog tegen me dat ik zeker naar Laos zou moeten gaan, omdat het land mij erg aan zou staan.

Inmiddels is m'n ticket geboekt en zijn de benodigde Lonely Planets weer in huis en kan ik bijna niet wachten...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

mijke

op naar thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 35145

Voorgaande reizen:

20 Mei 2009 - 04 Juni 2009

Thailand, here we come!

26 April 2009 - 10 Mei 2009

Ein Bokek

01 Januari 2007 - 26 April 2009

mijn andere reizen...

Landen bezocht: