al weer tijdje thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mijke griek - WaarBenJij.nu al weer tijdje thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mijke griek - WaarBenJij.nu

al weer tijdje thuis

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

15 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Ben al weer een tijdje thuis, maar vond het eigenlijk toch wel leuk om nog wat foto's van het laatste stukje van m'n reis op deze site te zetten...
Anders is het niet af, he?

Vanuit Cambodja ben ik met de bus (in totaal 11 uur) naar Bangkok, Thailand, gereden.
In Cambodja zijn de wegen over het algemeen vreselijk en dus was het één grote misvlakte.
Door het gehobbel was het onmogelijk om wat te lezen of te drinken, dus maar netjes wachten tot we in Thailand waren.
Daar zijn de wegen meer dan geweldig.

In Bangkok ben ik nog 2 dagen gebleven en vervolgens naar huis gevlogen.
Waar ik inmiddels weer lekker aan het werk en de studie geslagen ben.

volgend jaar?
Ik denk Indonesië...
Aangezien Tammie daar spannende plannen heeft!

Superleuk dat jullie allemaal zo trouw gelezen en gekeken hebben, vond ik echt heel erg leuk.

Tot een volgend reisverslag!

liefs mijs

• 15 September 2007 - 23:36

Kaatje:

welkom thuis lieve mijs! mooie verhalen, kijk nu al uit naar je thailand verhalen! x tot snel! x

• 16 September 2007 - 11:11

Wim En Peet:

Lieve Mijs, wij zitten nu in Cambodja en inderdaad, de wegen is niet veel soeps/. Ze proberen je regelmatig al toeterend van de weg te drukken + hoop gaten en kuilen. Mensen zijn wel aardig maar de prijzen vallen ons een beetje tegen, verziekt door Thailand en Laos denk. Wij hopen van harte dat het goed met je gaat, blijf in jezelf geloven, jij bent een TOPPER, Knuffel Wim en Peet XXX