koninginnedag - Reisverslag uit Ein Bokek, Israel van mijke griek - WaarBenJij.nu koninginnedag - Reisverslag uit Ein Bokek, Israel van mijke griek - WaarBenJij.nu

koninginnedag

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

30 April 2009 | Israel, Ein Bokek

Nou, dat is me de Koninginnedag wel, hoor ik hier...
Tjonge jonge.

Gelukkig lees ik op allerlei blogs en twitterpagina's dat het feesten gewoon lekker doorgaat... gelukkig maar.

Als ik dat zo lees, mis ik jullie allemaal wel heul erg hoor!!!
verdikkeme!
ik wil ook muziek maken bij een woonboot in de jordaan of in het vondelpark hangen of staan mee te blèren bij één of ander bandje.

Maar ja, ik zit hier!

en dat gaat op zich prima.

Het is hier warm.
(What else is new?)
Het meest lasitgste vind ik nog wel dat ik niet echt lekker op m'n buik kan liggen, dus heb ik gisteren een hele grote zwemband aangeschaft en daar kan druif precies in hangen (hahahahaha) dus dat wil dan nog wel zo'n beetje.
Maar m'n draai vinden lukt wat dat betreft niet echt.
Maar met m'n plekjes gaat het wel goed, dat dan weer wel ;)

Nency is hier en Mieke natuurlijk en Esther is nieuw en zeer de moeite waard ;)

We hebben veel lol met z'n vieren.

Daarnaast is Ronit vandaag aangekomen en dat was een fijn weerzien. Ze heeft me meteen een cd gegeven met 5 engelstalige nummers. Helemaal top!

morgen gaan we, als het niet te hard waait, met z'n 4en barbecuen op het strand. Weer eens wat anders, dachten we zo.

Dank jullie wel voor jullie leuke/lieve reacties!
Pake, ik denk dat het kaartje in de war is... ik loop namelijk ongeveer 200 meter en dan ben ik er al. 's avonds de heuvel op, wat soms wat pittiger is dan andere avonden, maar dat gaat allemaal heel voorzichtig en relaxed.

Ik heb het goed hier.

wil eigenlijk wel weer terug.
En niet alleen maar vanwege m'n veel te leuke man...

Kus aan jullie allen!!!

  • 01 Mei 2009 - 00:25

    Casper:

    Dacht dat ik een zwemband had, maar nu hebben jullie er ook een.
    Help je druif wel opblazen? Longen zijn een zwak punt van vaders kant...zoen

  • 01 Mei 2009 - 05:44

    Sien:

    he lich nichie,

    Is een bizarre Koninginnedag geweest. Uiteindelijk toch veel afgelast in het land.

    Denk aan jullie en hoop dat jij en druif snel wennen. Blij dat met je plekjes al beter gaat.
    Geniet van zwemband ;)

    veel liefs,

    sien

    ps... onze huizenzoektocht is ten einde. Eergisteren ontzettend gaaf huis gekocht! Jippie!

  • 01 Mei 2009 - 10:45

    Luc:

    Hoi Mijke,

    Lekker aan het drijven in de zee?

    Ik sprak met de makelaar, en ik denk dat de nieuwe eigenaar het bureau welgaat vergoeden, maar ze proberen het bedrag omlaag te praten.

    Veel plezier en zon.

    Groetjes

  • 01 Mei 2009 - 18:24

    Mijke Van De Griek:

    dag lieverds!
    dank dank voor jullie reacties...
    heerlijk om wat van jullie te horen!
    kan ik wel gebruiken.
    is toch wel beetje zwaarder dan ik dacht hoor, maar ik ga niet zeuren.

    @cas: zoennnnnnnnnnnnn
    @sien: gefeliciteerd!!!!! waar!??!
    @luc: thanks voor alle hulp, ben benieuwd waar hij mee komt...

  • 02 Mei 2009 - 11:32

    Anna:

    Fijn dat je wat gezellige mensen om je heen hebt!

    Je buik in een zwemband wil ik wel eens zien!

    Samen met nynke en twee vriendinnen zijn we van woensdag tot vrijdag in adam geweest. Donderdag aaf bij gerke en Yasmin geslapen en gerke vrijdag geholpen met verhuizen!

    Dikke kus!!!

  • 03 Mei 2009 - 22:59

    Bini:

    Ja Bini was ook hier! En ze laat er twee lieve knufkusjes.

  • 04 Mei 2009 - 07:17

    Yvelief:

    Lieve skattie, geniet lekker van de barbeques en het mooie weer. Je kan nog heel lang in regenachtig Nederland zitten ;)

    Geef je de kleine ook een kus?
    Yvelief

  • 04 Mei 2009 - 10:20

    Japanner:

    Bijna naar huis!! Kom naar huis!

  • 04 Mei 2009 - 13:07

    Luc:

    Zoals gesmst, de eigenaar vergoedt E 2500 voor de spullen die zijn weggegooid. Kees heeft de spullen buiten op straat zien staan, zo heeft hij tegen mij gezegd, dus ze zijn hoogst waarschijnlijk meegegaan met het vuil en dus vernietigd.

    Als E 2500 niet voldoende is, dan krijg je de rest t/m E 3000 van mij extra betaald. Maak je er verder niet druk over en geniet daar van het weer en je vriendinnen.

    Lieve groetjes

  • 07 Mei 2009 - 13:22

    Margien:

    Hallo liefje!
    Wat gezellig hier :)
    Kusje en tot snel dan maar

  • 11 Mei 2009 - 10:02

    Robert Jan:

    Hee Hoi,

    Hoe gaat het nu met je? Kun je het een beetje volhouden daar?

    Veel succes en sterkte!

    RJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mijke

op naar thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 35100

Voorgaande reizen:

20 Mei 2009 - 04 Juni 2009

Thailand, here we come!

26 April 2009 - 10 Mei 2009

Ein Bokek

01 Januari 2007 - 26 April 2009

mijn andere reizen...

Landen bezocht: