shalom again - Reisverslag uit Ein Bokek, Israel van mijke griek - WaarBenJij.nu shalom again - Reisverslag uit Ein Bokek, Israel van mijke griek - WaarBenJij.nu

shalom again

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

28 April 2009 | Israel, Ein Bokek

halootjes daar!

ik ben er weer hoor!

zit met m'n gat en buik in het warme, zonovergoten Israel.

En het gaat hier prima!!

Internet loopt even een beetje vaag hier, maar ik krijg dit er hopelijk nog wel op...

zit ondertussen te luisteren naar 'steady as she goes', die ik van Cas opgestuurd kreeg: hij drumt en prachtig hoog zingt..
Fijn hoor!

Met druif gaat het geweldig, die beweegt zich een ongeluk en ik kijk met zin en verstand toe.

Volgende keer ga ik een langer berichtje sturen hoor, maar nu eerst even een 'alles is helemaal ok' berichtje...

dikke zoenen van mijs en druif, we missen jullie ontzettend!!!!!!

@harajuku: niet bezorgd zijn hoor... gaat nu allemaal heel erg goed! niet meer zo gek dromen ;) Cuba!!!! Boffen!!! ja, ik kom in de ochtend van de 10e terug, dus dan kunnen we elkaar nog net zien! leuk!!!
@nens: gisteren heb ik goed geoefend, hou je hart nu maar vast...

  • 28 April 2009 - 14:45

    Nency:

    lieve mijs,

    Ik sta op scherp, ik kan je hebben. Ik heb al 3 weken geoefend. Heb zelfs al een overwinningslied bedacht, plus dansje. Ik ga genieten! Dag schat...

  • 28 April 2009 - 14:49

    Babe!!:

    Raconteurs die man van jou heeft zo'n goeie smaak...wat natuurlijk al bekend was omdat'ie smoor op jou is ;-))

    Dus het is goed...he wat fijn. Niet oververhit raken hé.

    Denk je dat je nog een klein uitstapje kunt maken?

    Is Rhonit er ook? Kan ze ook even voor druif zingen...

    Ik zit op mijn werk en vandaag heb ik alleen 'zuigklanten'als je begrijpt wat ik bedoel.

    Is het eten lekker? Zei de dokter nog iets bijzonders? Waar je nu rekening mee moet houden omdat je zwanger bent?

    O ja...in Groningen gaan ze een dode zee graven. Dit zei mijn zusje..Ik heb al gezegd dat dit niet helemaal hetzelfde kan zijn als in Israel, zwak uitgdrukt denk ik.

    Liefspiefs bruinepoepchinees van me!
    Kuzzzzzzzzzzzzzzzzz
    smak Harapatricia

  • 28 April 2009 - 18:15

    Mirrie:

    Hee zussie,
    Ik kreeg via PaMa te horen dat je je plekje alweer gevonden hebt. En dat je plekken alweer babyroze zijn. M&M's blijven lekker he. Julie ging er ook helemaal van uit d'r plaat. Laat de mensen in Isreal maar lekker genieten van je mooie buik! Tot snel, kussie je zussie

  • 29 April 2009 - 05:48

    Pake:

    Ik heb het Google kaartje aangeklikt en ik schrik ervan hoever je van de dodezee af zit.
    Elke dag dus een eind reizen begrijp ik.
    Ik hoor graag over hoe druif zijn buitenlandse reizen doorstaat. Eerst
    Spanje en nu weer Israel en straks Thailand. Als dit kind geen frontpakker
    wordt. In elk geval heeft ze geleerd hoe je moet meeliften.

    Liefs Pake

  • 29 April 2009 - 07:56

    Yvelief:

    Liefste lief,

    Ik zit al een paar dagen heel hard aan je te denken. ben blij dat je daar veilig bent aangekomen en dat alles ok is met jou en je lieve kleine. Ik wacht met smart op een volgende bericht. Geniet en ontspan! :)

    Liefs, moi

  • 29 April 2009 - 15:22

    Chickiechica:

    Heeeey skattie...ben zo blij dat je het goed hebt en dat je huidje alweer zo prachtig is en dat druif zo lekker actief is en dat t je meevalt (vergeleken met vorig jr) en dat je zoals beloofd een paar graadjes onze kant op hebt gestuurd. ;-P

    Tot snel lief!
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mijke

op naar thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 35101

Voorgaande reizen:

20 Mei 2009 - 04 Juni 2009

Thailand, here we come!

26 April 2009 - 10 Mei 2009

Ein Bokek

01 Januari 2007 - 26 April 2009

mijn andere reizen...

Landen bezocht: