Ein Bokek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mijke griek - WaarBenJij.nu Ein Bokek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mijke griek - WaarBenJij.nu

Ein Bokek

Door: mijs

Blijf op de hoogte en volg mijke

09 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Zo,

Weloverwogen heb ik tóch besloten dit jaar naar Israël te gaan.
Net als vorig jaar, om m'n huid een opfrisbeurt te geven.

Het heeft vorig jaar zo goed geholpen, dat ik het toch ga proberen.

De reden dat ik eigenlijk niet wilde gaan is natuurlijk omdat ik nu zwanger ben.
En dat kan best pittig zijn in die hitte.
Maar ik ga er voor.

Ik ga wel de helft korter dan vorig jaar, dus maar twee weken.

Ik vertrek 26 april en kom 10 mei terug.

Ennnnnnn dan vertrek ik 10 dagen daarna wéér, maar dan samen met m'n allerliefstelief Casper naar Thailand, naar één van de eilanden van Ko Phi Phi!!!
daar gaan we met z'n tweeën 14 dagen ontzettend genieten van de zon, zee, rust en elkaar.

Maar dus eerst: Israël

  • 09 April 2009 - 19:14

    Joke:

    Druif is straks al in meer landen geweest dan menig kind in zijn/haar hele leven!

  • 09 April 2009 - 19:34

    Mijke Van De Griek:

    oei, weet niet wat ik fout heb gedaan, maar ik heb de hele boel aangepast blijkbaar...
    Hmmm
    nou ja, een andere vormgeving en 2 keer dit bericht.
    sorry!!

  • 09 April 2009 - 19:35

    Mijke Van De Griek:

    ps je hebt helemaal gelijk, mam! En dan ook dankzij tips van jullie!!!

  • 10 April 2009 - 00:17

    Kaatje:

    ja, kan me wel voorstellen dat je er hel anders heen gaat als je zwanger bent. maar ook een zwanger kippetje moet lekker in d'r vel kunnen zitten he! succes schatje! altijd fijn om op de hoogte te zijn van jouw wel en wee! dikke zoen, kaatje xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

mijke

op naar thailand!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 35111

Voorgaande reizen:

20 Mei 2009 - 04 Juni 2009

Thailand, here we come!

26 April 2009 - 10 Mei 2009

Ein Bokek

01 Januari 2007 - 26 April 2009

mijn andere reizen...

Landen bezocht: